Totalt antall sidevisninger

mandag 7. september 2015

Damefjelltur til Bardøla

Siste helg i august drog me nokre damer fra Sogndal vgs til Geilo og Bardøla hotell. Målet var å gå Hallingskarvet. Eg valgte å snu da været var kaldt, surt og regnfullt. Men koset meg på setra der eg kjøpte meg ein liten tallerk med rømmegraut mens eg og ei anna fra skulen venta på at resten av følget skulle komme ned att fra setra.
Dette var lørdag.
Lørdag kveld hadde vi 3-retters middag, noko som smakte fortreffeleg.
Veldig sosialt!
Søndag tok vi Kikutrunden med innlagt stopp på Hakkesetstølen (1050 m.o.h). Der kjøpte vi oss suppe og rømmegraut.
Denne dagen var vi heldig med været, regnet kom når vi var nesten tilbake til bussen.
Ei herlig helg sammen med supre kolleger!
Hallingskarvet

Hyttefelt på Geilo

Eitt flott område på Kikutrunden

Utsikt over Geilo

Hakkesetstølen

Stien av stein opp til Hallingskarvet er det sjerpaer
fra Nepal som har bygget. Eitt fantastisk
arbeid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar